Aj v Call Centre môžeš zabojovať proti COVIDU – Nábor do Call Centra

1638

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky hľadá komunikatívnych ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí by pomohli zvládnuť covidovú situáciu ako telefonická podpora pre občanov. Takto sa viac ľudí včas dozvie dôležité a dôveryhodné informácie, ktoré môžu v dnešnej situácii zachraňovať životy.

  • Si komunikatívna/y a trpezlivá/ý?
  • Vieš si zachovať príjemný, profesionálny prístup za každých okolností?
  • Si zručná/ý v exceli a vo worde na používateľskej úrovni?
  • Chceš robiť prácu, ktorá má zmysel a zároveň byť užitočná/ý pre spoločnosť v týchto náročných časoch?
  • Máš čas a chceš si privyrobiť?
  • trácaš sa občas v zmenách protipandemických opatrení a chceš mať neustály a jednoznačný prístup k aktuálnym informáciám?

Ak si odpovedal/a na všetky body „ÁNO“ a chceš pracovať na mieste, kde je zdravie zamestnancov a občanov SR (fyzické a aj duševné) prvoradé, tak pošli vyplnený dotazník na e-mailovú adresu: kkcnabor@health.gov.sk

Dotazník nájdeš tu: http://bit.ly/3otzcaO

* V prípade relevantných manažérskych zručností a skúseností možná práca aj na pozícii Supervízora.

Miesto výkonu práce: Mamateyova 17, Bratislava

Pracovná doba: práca na zmeny vrátane víkendov – dohodou

Plat: od 7 Eur/hod.

Nástup: čo najskôr (ASAP)

Zdroj: Ministerstvo zdravotníctva SR