Bratislavská vodárenská spoločnosť bude prevádzkovať dve kontaktné centrá

1299

Bratislavská vodárenská spoločnosť bude od pondelka 24. mája 2021 poskytovať služby zákazníkom len v kontaktnom centre v Bratislave na Prešovskej ulici a v Pezinku.

Zvyšné kontaktné centrá budú od tohto dátumu až do odvolania zatvorené. BVS sa ani po opakovaných pokusoch nepodarilo vyrokovať s majiteľom pôvodných priestorov kontaktných centier prijateľné podmienky, a preto bolo nevyhnutné tieto zmluvy vypovedať. BVS intenzívne pracuje na príprave nových priestorov kontaktných centier, ktoré by mali byť v rovnakých mestách ako doteraz. Cieľom je nájsť modernejšie a dostupnejšie priestory. Vzhľadom na vzniknutú situáciu môžu zákazníci BVS využívať rovnaké spôsoby komunikácie, ako počas posledných mesiacov, kedy boli kvôli pandémii zatvorené všetky kontaktné centrá.

„Mali sme snahu vyrokovať s prenajímateľom priestorov, v ktorých boli naše kontaktné centrá, úpravy zmlúv tak, aby boli podmienky výhodné pre obe strany, čo sa nám nepodarilo. Našou povinnosťou je správať sa hospodárne, a preto sme museli pristúpiť k vypovedaniu zmluvy. Urobíme všetko preto, aby sme naše kontaktné centrá v čo najkratšom čase opätovne otvorili v nových a lepších priestoroch,“ povedal generálny riaditeľ Bratislavskej vodárenskej spoločnosti Peter Olajoš.

Od pondelka tak budú zavreté kontaktné centrá BVS v Bratislave – Lamači, Malackách, Senici, Skalici aj Senci. Zákazníkom z tohto regiónu odporúča BVS, aby využívali Zákaznícky portál BVS alebo telefonickú linku call-centra a v prípade potreby technických konzultácií a zákresov zasielali svoje požiadavky e-mailom na ovc@bvsas.sk. Osobne je možné navštíviť KC Bratislava na Prešovskej ulici č. 48 a KC Pezinok v OC Plus na Holubyho ulici č. 28 v čase zákazníckych hodín, resp. v čase určenom pre zákresy a technické konzultácie.

Zdroj: BVS, a.s.