![](https://bratislavskykraj.sk/wp-content/uploads/2021/11/256443926-4743481755673398-2590036270754590185-n-696x461.jpg)
Občania využívajúci služby Bratislavskej vodárenskej spoločnosti môžu od pondelka vybaviť potrebnú agendu v novom kontaktnom centre. V obchodnom dome pri Trnavskom mýte bude pracovisko prístupné sedem dní v týždni od 10.00 do 20.00 h. Informuje o tom BVS.
„Na vyše 230 štvorcových metroch je k dispozícii osem kontaktných bodov, zákazníci na nich môžu vybaviť bežnú obchodnú agendu či zmluvné vzťahy alebo konzultovať svoje projekty s odborníkmi,“ povedal generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.
Poukázal tiež na ekonomickú výhodu presťahovania kontaktného centra. „Za prenájom priestoru kontaktného centra v Lamači BVS v minulosti platila približne 40 eur za štvorcový meter. Súčasná cena je o viac ako polovicu výhodnejšia,“ spresnil.
Konzultáciu v novom kontaktnom centre je možné si dohodnúť na presný čas prostredníctvom internetovej stránky www.bvsas.sk.
Zdroj: TASR, BVS