NETCON konferencia láka na príbehy úspešných podnikateľov aj riadený networking

280
netcon_konferencia

Druhý ročník networkingovej konferencie NETCON sa bude konať vo štvrtok 11. apríla v priestoroch Hotela Senec v Senci. Nosnou súčasťou konferencie, ktorá je určená predovšetkým pre podnikateľov, je riadený networking, ktorý cielene prepája účastníkov konferencie a hľadá obchodné spolupráce a nové kontakty. Viac ako 20 spíkrov v 6 panelových diskusiách sa postará o atraktívny program a nové poznatky.

Panely ako som zarobil svoj prvý milión,  AI a inovácie, marketingové trendy či ako prekonať krízu v stavebníctve, investičné príležitosti dneška alebo ako si ochrániť firmu a svoje know-how budú informáciami a inšpiráciou nabité minúty, ktoré dokážu posunúť každého podnikateľa vpred. Vstupenky na konferenciu sú stále v predaji na www.networkingovakonferencia.sk.

„Networkingová konferencia je výnimočná tým, že za 8 hodín dokážu podnikatelia získať až 200 kontaktov a okrem toho aj množstvo know-how od úspešných majiteľov etablovaných firiem. Po úspechu prvého ročníka prinášame viac panelových diskusií, rozličnú paletu spíkrov, ale podstata zostáva – ukázať podnikateľom, ako sa robí profesionálne riadený networking, ktorý ich dokáže v podnikaní posunúť ďalej, nielen „kávičkovanie“ a strata času,“ hovorí organizátorka konferencie Natália Vicsápiová, riaditeľka podnikateľskej platformy BNI Slovensko a laureátka viacerých podnikateľských ocenení.

Spíkri sú úspešní podnikatelia

Počas panelových diskusií vystúpia úspešní podnikatelia a majitelia firiem, ktorí prerazili vo svete biznisu a budú zdieľať svoje skúsenosti a know-how. Pre mnohých motivačná môže byť panelová diskusia s témou Ako som zarobil svoj prvý milión, v ktorej sa predstaví Dušan Foltán, majiteľ druhej najväčšej siete očných optík – MANIA a zároveň majiteľ jediného flagship store v SR a ČR Intersport Foltán, príde Marián Bagita, majiteľ najväčšej maloobchodnej siete pracovného oblečenia DUAL BP, tiež Marcel Kučera, majiteľ veľkoobchodu Xepap, spol. s r.o., s kancelárskymi potrebami s ročným obratom 12 miliónov eur.

O umelej inteligencii, inováciách a o tom, aký vplyv má AI na podnikanie, prezradí režisérka Yvonne Vávrová, autorka knihy Volám sa AI, Matej Novotný zo spoločnosti Balteus, ktorá pomáha firmám s financovaním inovácií vo vzťahu k AI, Monja Prole, zo softvérovej a vývojovej spoločnosti EVONA ELECTRONIC spol. s r. o., a zároveň mentorka a odborníčka podnikateľskej Akadémie Ja vs. Podnikateľ.

O marketingových trendoch príde porozprávať Juraj Sasko, majiteľ digitálnej agentúry Visibility, Diana Hauerland, druhá generácia spoločnosti s reklamnými predmetmi Hauerland, Juraj Zaťko, majiteľ marketingovej agentúry Birdline, Patrik Belanec, zakladateľ marketingovej agentúry High5.

V panelovej diskusii o investičných príležitostiach sa predstaví generálny manažér Bratislavskej mincovne Alan Behul, Martin Bittara, finančný profesionál, zakladateľ krypto fondu Disruptio, zakladateľ finančnej platformy Lemonsai Martin Bestvina a Samuel Vanko, ktorý priblíži investície do veteránov a výnimočných automobilov.

Ako prekonať krízu v stavebníctve a čo robiť, keď identifikujete prvé poklesy, o to sa podelí Erik Pasztor, nástupca rodinnej betonárky ONYX, Peter Skubenič, úspešný podnikateľ v realitách a majiteľ AAA real-Slovakia, úspešná realitná maklérka Jana Vikrutová a Ivan Julínek zo spoločnosti SEDIR, ktorá mimo iných stavieb inštalovala aj drevostavbu na Dunaji.

Nemenej dôležitou témou podnikateľov je ochrana duševného vlastníctva a ochrannej známky. Praktické tipy a postrehy, ako sa chrániť, napríklad aj vo vzťahu k nezaplateným faktúram, prezradia František Sedlačko, advokát zo spoločnosti Sedlačko&Partners, Peter Jakubík zo SoftPoint, ktorý okrem iného priblíži aj to, ako rozpoznať falošnú dodávateľskú faktúru, Eliška Džuganová, právnička, ktorá sa špecializuje na právnu ochranu intelektuálneho vlastníctva.

Harmonogram a spíkrov podujatia, ako aj vstupenky na podujatie nájdete na webe www.networkingovakonferencia.sk. Nepremeškajte svoju šancu dozvedieť sa novinky zo sveta podnikania a zoznámiť sa s rovnako zmýšľajúcimi podnikateľmi, z ktorých sa môžu stať obchodní partneri alebo zákazníci.