Prispôsobte preferencie súhlasu

Používame súbory cookies, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookie v každej kategórii súhlasu.

Súbory cookie, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači, pretože sú nevyhnutné na umožnenie základných funkcií stránky.... 

Vždy aktívny

Potrebné súbory cookie sú pre základné funkcie webových stránok zásadné a webové stránky bez nich nebudú fungovať zamýšľaným spôsobom.Tieto súbory cookie neukladajú žiadne osobné identifikačné údaje.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Funkčné súbory cookie pomáhajú vykonávať určité funkcie, ako je zdieľanie obsahu webových stránok na platformách sociálnych médií, zhromažďovanie spätných väzieb a ďalšie funkcie tretích strán.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Analytické cookies sa používajú na pochopenie toho, ako návštevníci interagujú s webovou stránkou. Tieto súbory cookie pomáhajú poskytovať informácie o metrikách počtu návštevníkov, miere okamžitých odchodov, zdroji návštevnosti atď.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Výkonnostné cookies sa používajú na pochopenie a analýzu kľúčových indexov výkonnosti webových stránok, čo pomáha zlepšovať užívateľskú skúsenosť pre návštevníkov.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

Súbory cookie reklamy sa používajú na doručenie návštevníkom prispôsobených reklám na základe stránok, ktoré navštívili predtým, a na analýzu efektívnosti reklamnej kampane.

Žiadne súbory cookie na zobrazenie.

49383695461_0108c69e38_k
Úvod Otvorená župa Verejné sledovanie odpovedí na zaslané sťažnosti a pripomienky občanov

Verejné sledovanie odpovedí na zaslané sťažnosti a pripomienky občanov

Verejné sledovanie odpovedí na zaslané sťažnosti a pripomienky občanov

Právo fyzickej osoby podať sťažnosť je súčasťou jej ústavného práva podľa čl. 46 ods. 1 Ústavy SR na inú právnu ochranu. Zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov v § 7 vyslovene uvádza, že „Podanie sťažnosti sa nesmie stať podnetom ani dôvodom na vyvodzovanie dôsledkov, ktoré by sťažovateľovi spôsobili akúkoľvek ujmu.“ (teda napr. ujmu na cti, mene či súkromí…). Účelom tohto ustanovenia je chrániť sťažovateľa pred negatívnymi dôsledkami podania sťažnosti, pričom informácie, ktoré obsahuje dokumentácia súvisiaca s vybavovaním sťažnosti sa nesprístupňujú.

Z hore uvedeného dôvodu Bratislavský samosprávny kraj nezverejňuje zaslané sťažnosti a ani odpovede na ne, pretože by to bolo v rozpore so zásadou ochrany sťažovateľa.

Bratislavský samosprávny kraj garantuje diskrétnosť akejkoľvek podanej sťažnosti.