Slovenská pošta pozastaví poskytovanie komerčných služieb a predĺži úložnú dobu zásielok

5273
Zdoj: Slovenská pošta

S cieľom ochrániť zdravie zamestnancov v prevádzke ako aj obyvateľov miest a obcí, Slovenská pošta pristupuje k pozastaveniu komerčných služieb, ktoré Slovenská pošta sprostredkováva na svojich pobočkách. Od stredy 18. marca 2020 až do odvolania bude zastavený predaj produktov a poskytovanie vybraných služieb Poštovej banky, Poštovej poisťovne, Tiposu, telekomunikačného operátora 4ka, spoločnosti Ticketportal, pozastaví aj predaj produktov ponúkaných v PostShopoch.  

Slovenská pošta vyzvala svojich zákazníkov o presun resp. pozastavenie objednávok distribúcie letákov. K dnešnému dňu je podaj a distribúcia letákov plošne zastavená. Pracovníci Slovenskej pošty až do odvolania nebudú prijímať objednávky distribúcie letákov a zároveň ich nebudú ani doručovať.

Zapísaným zásielkám uloženým na pobočkách pôšt, ku ktorým patria doporučené zásielky, úradné zásielky a poistené listy, predlžuje pošta odbernú lehotu. Odberná lehota všetkých spomínaných typov zásielok je predĺžená až o 14 dní. Napríklad, v prípade štandardných doporučených zásielok bude mať zákazník čas na vyzdvihnutie zásielky až 32 dní (štandardných 18 dní + predĺžených 14 dní).

K Číne a Taliansku pribudlo v týchto dňoch aj Mongolsko Kuvajt, Džibutsko a Líbia, do ktorých nie je možné zásielky doručiť. Preto Slovenská pošta od dnešného dňa neprijíma od zákazníkov zásielky s doručením aj do týchto krajín.

Zdroj: Slovenská pošta