Z dôvodu preventívnych opatrení v súvislosti s rastúcim počtom pozitívne testovaných na ochorenie COVID-19 budú bežné stránkové dni miestneho úradu Petržalka od 15.10. 2020 do odvolania zrušené. V týchto dňoch môžete osobne využiť len podateľňu a pokladňu v upravených hodinách.
Podateľňa bude obyvateľom k dispozícii:
Pondelok: 8:00 – 11:00
Utorok: 8:00 – 11:00
Streda: 8:00 – 11:00
Štvrtok: 8:00 – 11:00
Piatok: 8:00 – 11:00
Pokladňa je obyvateľom k dispozícii:
Pondelok: 8:00 – 11:00
Streda: 8:00 – 11:00
Piatok: 8:00 – 11:00
Mestská časť žiada prípadné požiadavky posielať na úrad prostredníctvom emailu alebo telefonicky.
V prípade, ak niektoré náležitosti potrebujete riešiť osobne, dohodnite si termín stretnutia na úrade formou nasledujúcich kontaktov: https://www.petrzalka.sk/kontakty/.
Počas návštevy úradu je potrebné dodržiavať opatrenia týkajúce sa nosenia rúšok a mať riadne prekryté horné dýchacie cesty, dodržiavať potrebné odstupy a dezinfekcie rúk, ktorá je k dispozícií na každom poschodí.
Zdroj: Petržalka