V autobusoch spoločnosti ARRIVA Mobility Solutions sa už dá platiť aj platobnými kartami

1105

V prímestských autobusoch ARRIVA Mobility Solutions v Bratislavskom kraji už môžu cestujúci uhrádzať cestovné aj platobnými kartami. Výška cestovného pri platbe kartou je rovnaká ako pri platbe v hotovosti. Platobnú kartu nie je možné v autobuse použiť na dobitie kreditu na čipovej karte. Bezhotovostná platba predstavuje pohodlné, rýchle a bezpečné vybavenie cestujúcich.

Platba platobnou kartou urýchli vybavovanie cestujúcich na zastávkach a zvýši ich bezpečnosť, pretože nebudú pri sebe musieť nosiť hotovosť. Cestujúci môžu pri kúpe cestovného lístka používať nielen bezkontaktné platobné karty VISA a MasterCard (debetné, kreditné, predplatené), ale aj mobilné zariadenia, ktoré umožňujú bezkontaktné platby.

„Neustále robíme všetko pre to, aby sme zvyšovali pohodlie našich cestujúcich a zároveň kvalitu našich služieb. Namiesto vydávania drobných, ktoré zdržuje nastupovanie a môže spôsobiť aj meškanie spoja, už bude stačiť len priložiť bankovú kartu, ale napríklad aj mobilný telefón či SMART hodinky k terminálu vodiča a vziať si vytlačený cestovný lístok. Veríme, že aj toto zjednodušenie bude motivovať cestujúcich, aby presadli z áut do verejnej dopravy,“ uviedol Peter Sádovský, generálny riaditeľ spoločnosti ARRIVA Mobility Solutions.

Všetky platby bankovou kartou sa spracovávajú v tzv. off-line režime bez potreby zadávať PIN, čo umožňuje zrýchlenie vybavenia cestujúcich na zastávkach. Cestovné lístky zakúpené VISA kartou sú zúčtované jedenkrát denne, v prípade kariet MasterCard môžu byť spoločne zúčtované cestovné lístky za niekoľko dní. Platnosť kariet MasterCard je overovaná automatickou rezerváciou vo výške 1 €, ktorú zákazník uvidí v blokáciách na svojom účte. Po zúčtovaní cestovného je táto blokácia uvoľnená. Zákazníkovi sa tak z jeho účtu nesťahujú čiastky za jednotlivé lístky, ale za definované obdobie.

ARRIVA informuje o aktuálnych cestovných poriadkoch, čipových kartách a výhodách ich používania, o prijatých zmenách a poskytovaných službách prostredníctvom webovej stránky, e-mailu informacie@arriva.sk alebo na linke zákazníckej podpory +421 915 733 733, od 8:00 do 20:00 každý deň vrátane víkendov a sviatkov. Cestujúci majú možnosť prihlásiť sa na odber noviniek na internetovej stránke www.arriva.sk/newsletter. Priamo na svoju e-mailovú adresu tak môžu dostávať aktuálne informácie o cestovných poriadkoch, zmenách a obmedzeniach, novinkách i nových pracovných ponukách spoločností ARRIVA na Slovensku.

Zdroj: ts