VIDÍME SA NA CESTE: Toto sú výhody prímestskej autobusovej dopravy

1088

Prímestská autobusová doprava spája ľudí s ich rodinami, priateľmi, kolegami, spolužiakmi či zážitkami. Cestovanie v nej je pohodlné, bezpečné i moderné a využívať ho môžu naozaj všetci, od detí po seniorov. Nová kampaň spoločnosti ARRIVA Vidíme sa na ceste pripomína rôzne príležitosti, ktoré nám cestovanie verejnou dopravou dáva.

„Našich cestujúcich vozíme od skorého rána do neskorej noci všade tam, kam potrebujú. S mnohými sa v autobusoch vidíme každý pracovný deň, aby sme ich bezpečne a pohodlne doviezli do cieľa ich cesty. Novou kampaňou chceme všetkým ľuďom v Bratislavskom kraji ukázať, aké príležitosti im verejná doprava ponúka. V našich autobusoch sa stretávajú ľudia najrôznejších profesií z celého kraja na ceste do práce alebo za zážitkami. Spolu s kolegami nám záleží na tom, aby boli spokojní s kvalitou našich vozidiel, poskytovaných služieb i vodičov, s ktorými sú v každodennom kontakte,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.

Kampaň Vidíme sa na ceste nadväzuje na dosiahnuté úspechy spoločnosti ARRIVA Mobility Solutions pri zvyšovaní kvality prímestskej autobusovej dopravy v Bratislavskom kraji. Spoločnosť ukončila kompletnú obnovu vozidlového parku a začala výmenu všetkých označníkov autobusových zastávok v kraji. V spolupráci s Bratislavským samosprávnym krajom a hlavným mestom Bratislava pripravuje ARRIVA od septembra aj prevádzkovanie obnovenej pravidelnej autobusovej linky z Bratislavy do rakúskeho Hainburgu.

S cieľom ďalej zlepšovať svoje služby pripravila spoločnosť ARRIVA na svojich stránkach aj prázdninovú anketu pre cestujúcich. Od 1. 7. do 31. 7. sa do nej môže zapojiť každý, kto pravidelne alebo príležitostne využíva prímestskú autobusovú dopravu v Bratislavskom kraji. Po vyplnení dotazníka sa môžu účastníci ankety zúčastniť žrebovania o hodnotné a praktické ceny: tablet Apple iPad mini, bezdrôtové slúchadlá JBL, powerbanky pre mobilné zariadenia, kredity na dopravné čipové karty v hodnote 30 EUR, či sklenené fľaše na vodu  s logom ARRIVA. Anketu nájdu cestujúci na stránke: https://arriva.sk/anketa/.

Hlavným motívom kampane Vidíme sa na ceste je spájanie – jazda autobusmi ARRIVA spája cestujúcich s kolegami, spolužiakmi, príležitosťou pracovať, vzdelávať sa, venovať sa vnúčatám, alebo si užiť kino či futbalový zápas. Kreatíva je postavená na štyroch situáciách, ktoré cestujúci prežívajú vďaka tomu, že sa k nim autobusmi ARRIVA dostali – spájame študentku so spolužiačkami, lekárku s pacientmi, holiča s klientmi alebo rodinu s výletmi. Ilustrované vizuály a krátke animované spoty v rovnakom štýle budú nasadené online aj offline. Obyvatelia Bratislavského kraja sa s kampaňou stretnú na citylightoch, zastávkach, LED obrazovkách, polepoch, plagátoch v autobusoch či na sociálnych sieťach alebo YouTube.