Vyskúšajte novú zákaznícku zónu Moja ePošta

599

Táto novinka vám pomôže pri elektronickom zriaďovaní vybraných služieb k doručovaniu zásielok, dokážete za ne zaplatiť kartou či internetbankingom. Takisto viete presmerovať prichádzajúce zásielky, predĺžiť úložnú lehotu či namiesto žltého lístka do schránky dostať SMS alebo e-mail.

Ako služba funguje:

  • Na využívanie online služieb v rámci zákazníckej zóny Moja ePošta je potrebné vytvorenie Pošta účtu – Pošta ID. Do neho sa prihlásite prostredníctvom e-mailu a hesla.
  • Ak máte zriadené konto do ePodacieho hárku, Pošta účet máte zriadený automaticky, keďže prihlasovacie údaje do Pošta účtu sú rovnaké.
  • V Pošta účte si môžete vytvoriť elektronické žiadosti o služby, ako sú splnomocnenie na preberanie zásielok, časové doposielanie, elektronické oznamovanie zásielok (náhrada žltých lístkov), predĺženie odbernej lehoty zásielok či vylúčenie náhradného prijímania zásielok.
  • Pre ich zriadenie je potrebné jedno overenie identity klienta na ktorejkoľvek pobočke pošty.
  • Udelením splnomocnenia si môžete zabezpečiť prevzatie zásielok inými osobami, prostredníctvom služby časové doposielanie presmerovať zásielky na inú adresu kdekoľvek na Slovensku, kde budete napríklad tráviť dovolenku, prevziať si zapísané zásielky až po návrate z dovolenky aktiváciou služby predĺženie odbernej lehoty zásielok.

Zdroj: Slovenská pošta, a.s.