Každý desiaty zákazník BVS už využíva elektronickú faktúru

864

Každý desiatky zákazník Bratislavskej vodárenskej spoločnosti už dnes uhrádza vodné a stočné prostredníctvom e-faktúry. BVS tak šetrí svojim zákazníkom nielen čas a starosti spojené s preberaním pošty, ale zároveň ide o spôsob šetrný k životnému prostrediu. BVS preto bude aj v nasledujúcich týždňoch a mesiacoch podporovať rozvoj zákazníckeho portálu a elektronických služieb.

„BVS má aj v tomto smere historický dlh a tieto služby mali fungovať už dávno,“ povedal generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš. Podľa jeho slov BVS po nástupe súčasného vedenia postupne štandardizuje nielen chod spoločnosti, ale aj služby, ktoré svojim klientom ponúka.

Aktuálne sú pomocou e-faktúry platené účty za viac ako 40 tisíc odberných miest naprieč celým regiónom BVS. A toto číslo sa každým týždňom zvyšuje o niekoľko stoviek. Dlhodobým cieľom BVS je presunúť čo najviac zákazníkov na elektronickú formu komunikácie a poskytnúť im tak plnohodnotné služby nielen v oblasti uhrádzania faktúr, ale aj nahlasovania aktuálneho stavu vodomeru alebo administratívnej komunikácie s BVS.

Zákazníci BVS, ktorí ešte nie sú na portáli registrovaní, tak môžu urobiť prostredníctvom tohto linku TU. Registrácia je jednoduchá a netrvá ani dve minúty. BVS zároveň pripravuje rozvoj zákazníckeho portálu do podoby, aby sa zákazníci mohli na BVS obracať touto formou napríklad aj pri konzultáciách pri vytýčení trasy vodovodu alebo vydávaní rôznych stanovísk.

Zdroj: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.